Om SCS-Rengøring
Mike Lindhage, som har arbejdet i servicebranchen i mere end 25 år, står for den daglige drift i SCS-Ren.
Det er vores vision at drive en professionel servicevirksomhed, som på alle måder betragtes som en af de bedste og mest troværdige samarbejdspartnere i branchen. Vi vil være dem man altid kan regne med, som leverer hurtig og god service, og som løber lidt hurtigere og lidt længere for at gøre vores kunder tilfredse.
Vi er synlige 24/7, og du kan altid regne med den absolut mest optimale service.
Ordentlighed er pejlemærke i alt hvad vi foretager os!
Vores medarbejdere
Vores mere end +80 medarbejdere er uddannede i håndtering af de opgaver de måtte blive stillet overfor. Det indebærer bl.a. grundig uddannelse i dosering og anvendelse af bionedbrydelige og miljøvenlige rengøringsmidler, samt uddannelse i almen dannelse og servicering.
Vi lægger vægt på et godt og harmonisk arbejdsmiljø, og alle vores medarbejdere får løn og goder såsom sundhedsforsikring og pension, efter gældende regler indenfor området.
Samtidig er det vigtigt at alle vores medarbejdere bliver behandlet med respekt, og har ordentlige arbejdsforhold. Vi hjælper også vores medarbejdere i integrationsspørgsmål som for eksempel sprogundervisning og arbejdstilladelser. Vi gør hvad vi kan for at sikre, at vores medarbejdere føler sig glade og motiverede. Smil og glade mennesker er vigtigt for os. Det vil vi gerne give videre til dig som kunde.
Alle medarbejdere har naturligvis ren straffeattest, som løbende fornys.

Vi sidder klar til at hjælpe
Eller brug det næste minut på at udfylde vores kontaktformular. Vi bestræber os på at vende tilbage til dig inden for 24 timer.
Rengøring, du kan stole på
- +10 års solid erfaring i branchen
- +1.000 tilfredse virksomheder og private kunder
- Vi bruger bæredygtige, miljømærkede og bionedbrydelige produkter
- +80 fagligt uddannede medarbejdere
- Vi bestræber os altid på at levere en god og ordentlig service

Vi lever af glade kunder
Din tilfredshed er vores arbejdsglæde, hver dag. Når du vælger os, er du både sikret kvalitetsarbejde og en tryg oplevelse.
Mød SCS-Ren teamet

Gabi
Driftsleder
Om Gabi
Gabi har været hos SCS Ren siden 2017 og har det overordnede ansvar for den daglige drift, herunder timeplanlægning, løn samt fakturering. Blandt Gabis mange ansvarsområder er også supervision og support til vores medarbejdere, herunder ansvar for bemanding og øvrige HR-opgaver. Hun tager aktivt ud til vores kunder og sikrer at rengøringen lever op til de højeste standarder og ikke mindst sikrer at vores medarbejdere får den nødvendige støtte og supervision til at udføre opgaverne korrekt og effektivt med fokus medarbejdernes trivsel og udvikling.

George
Supervisor
Om George
George startede i SCS-Ren i 2016. George bruger meget tid ude hos vores kunder indenfor erhvervsområdet. Med sin brede erfaring og sit dedikerede arbejde superviserer han vores dygtige medarbejdere og er dermed med til at sikre, at SCS-Ren leverer en konstant høj service og kvalitet. George håndterer ligeledes mange forskelligartede opgaver på kontoret, herunder planlægning og koordinering af opgaver og er også med når det gælder tilbudsgivning på nye opgaver med fokus på at sikre, at vores kunders behov bliver opfyldt til fulde.

Mike
Driftsansvarlig
Om Mike
Mike er den passionerede grundlægger af SCS-Ren, hvor han i dag ikke kun er leder men også engageret i hver eneste detalje af virksomhedens daglige drift, med fokus på at sikre kvalitet og kundetilfredshed er i top. Mike har mere end 25 års erfaring indenfor servicebranchen og har dybdegående kendskab til alle aspekter af rengøringsbranchen.

Ilona
Lager- og udstyrsansvarlig
Om Ilona
Ilona har været hos SCS-Ren siden 2019 og er en uundværlig del af vores team. Hun tager hånd om alle praktiske processer og opgaver indenfor vores linnedservice, og sikrer at alle materialer og produkter er på plads, når der er brug for dem hos vores kunder. Ilona er også ansvarlig for forskellige administrative opgaver, herunder indkøb af rengøringsprodukter og øvrige ting til kontoret. Ikke mindst er det Ilona der sørger for at forkæle os alle med dejlig frokost hver dag.

Simona
Head Supervisor
Om Simona
Simona inspicerer og koordinerer arbejdet for vores medarbejdere indenfor privat- og kontorrengøring og er ansvarlig for at oplære nye medarbejdere samt sikre eksisterende medarbejderes færdigheder gennem løbende dialog og træning. Simona er et vigtigt bindeled mellem medarbejderne ude hos vores kunder og det øvrige team til at sikre, at der hurtigt og effektivt bliver taget hånd om de situationer der måtte opstå. Simona har været hos SCS-Ren siden 2017

Elena
Bogholder
Om Elena
Elena har været hos SCS-Ren siden 2020 og har mange års erfaring indenfor bogføring. Elena er yderst organiseret og struktureret og har stor opmærksomhed på detaljerne. Elena har et solidt kendskab til alle aspekter indenfor bogføring og økonomi og arbejder tæt sammen med det øvrige team for at sikre en præcis og pålidelig håndtering af vores finansielle poster.

Nicolai
Økonomiansvarlig
Om Nicolai
Nicolai har været hos SCS-Ren siden 2019 og har ansvaret for at styre og overvåge virksomhedens økonomi.

Charlie
Mascot
Om Charlie
Hos SCS-Ren er vi stolte af vores unikke team, som ikke kun består af dygtige medarbejdere, men også af vores elskede maskot Charlie. Han holder os altid med selskab og sørger for at der aldrig mangler energi på kontoret. Uanset om det er til en kort pause eller bare en stille stund ved skrivebordet, er Charlie med til at skabe glæde og positiv stemning blandt os.
VI LEVER AF TILFREDSE KUNDER
Her arbejder vi også
.
Vi byder dig velkommen
Få mere tid til det, du elsker, med vores rengøringsservice. Vores erfarne og dygtige team står klar til at give dit hjem eller virksomhed en grundig rengøring, der opfylder dine specifikke krav og ønsker.
Vi bruger kun de bedste og mest effektive rengøringsprodukter og metoder, der sikrer et rent og sundt miljø. Lad os tage os af rengøringen, så du kan nyde mere tid til dine interesser og aktiviteter!